Banta!

Japp, nu på måndag börjar jag och vet ni vad... Jag bryr mig inte om ni tycker att jag är dum i huvudet!! Jag gör vad jag vill med min kropp, det gör mig inget om det skulle sluta med att jag går upp mer i vikt när jag är klar med  bantningsschemat. Helt seriöst jag bryr mig bara om vad jag själv tycker! Vill man vara fin får man lida pin och jag tycker att kläder sitter finast på mig när jag är skinny skinny! Är jag rädd för att mina former ska försvinna? Inte alls!!

Kommer att ta två veckor och det kommer att bli ett helvete!!! Men det är bara varann dag då helvetet kommer att uppstå!!! Jag klarar det här, men stackars tjejerna på jobbet som kommer att få stå ut med en tjurig Andrea, jag blir lätt tjurig när jag inte får mat. Mat kommer jag att få, men inte i såna mängder som jag brukar äta!!

Träna ska jag också göra, alla dagar då jag får i mig en "vanlig" måltid.

TUMMEN UPP FÖR MIG! HAHAHAHAHA!
Jag vet att många kommer att bli sura på mig, bland annat min kära famlij, men om inte ens dom kan stoppa mig vem skulle kunna? Jag gör det här för att jag själv ska bli nöjd!!!

Citron är bra att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0