MIN BROR!

Grattis till min bror, så stolt över dig!
Nu jävlar köööör du, han blev nämligen klar med sin utbildning!! BÄSTA!!
Älskar dig!!


Nu har man en massa saker planerat, denna lördag, återigen en utgång med GT men den här gången lyckades jag få med min underbara chef Marianne! HAHA! Ska träffa henne på Cirkus med resten av gänget, ska bli så mysigt. Talade om för henne att hon var roligare förut, så den här gången ska hon följa med oss ut! Ska bjuda henne på några shottar! HAHA :D VAD gör ni , NU KÖR VI!

Japp. In your face PUTA! Brukar inte svära, men den här killen förtjänar alla svordomar som finns!
Jag säger bara må du brinna! Hata ska man inte göra. Men jag avskyr denna person! Gå och anklaga någon annan, idiot! Äckel. Skabb. Ja, som sagt ni som känner mig, vet ju vem personen är! FUCK YOU! Nu ska jag inte vara såhär men var tvungen att skriva av mig lite granna! Har lärt mig en FET LÄXA!

Ha det bra gott folk!

Har shoppat en massa kläder!
En massa alkohol.
En massaaaa annat skoj!
( älskarpengar)

CIAO PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0