Min vän Aron

Vi var hela kvällen igår, gör allt som bästisar gör!
Ibland skulle man kunna tro att du vore min dröm man, haha.
Du har nästan allt! :) Tack min fin vän.

Du får mig att skratta så mycket fastän tårar bara vill komma ut, Du får mig att glömma för stunden!
Igår kväll stretcha vi lite granna, gjorde några övningar. Övningar som ARON kom på, som jag i framtiden kommer att ha nytta av. HAHA snusk. Han är så rolig. Min vän han har de finaste egenskaperna! bästa.
Vi bestämde oss för att dra till donken mitt på natten, tog bilen och körde dit. Satt oss och bara frossa! Träffade alla möjliga människor där, kom in med min rosa mysdress och vågigt hår!!! Såg helt förstörd ut!!! Men det bjuder vi på :D
Jag vill bara tacka dig min vän, ibland bråkar vi men du skall veta att jag finner inga ord för hur mycket jag älskar dig. Du är en del av mig, tack för allt! BÄSTA ARON!

tack rebecka för att du väckte mig, hade kommit försent annars till work!!!
PUSS GUMMAN!

Ska kila nu. Tårar rinner men jag överlever det här, det gör jag. Om en vecka är det här glömt, brukar ju säga att det tar en vecka för mig att glömma! HAHA! :)

PUSS PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0