She´s a liar!

oh hell yes! det stämmer!

Min lördag:

Jobbar till halv sex, Carkan Emma och jag står och väntar på taxin som ska ta oss till Nina´s house! Vi åker dit, myser en massa. Jag hoppar in i duschen, känner mig verkligen som hemma hos er! Äter Nina´s goda varma mackor samtidigt öppnar jag två cider, försöker svälja vin men det går inte så bra. Carkan kööör sitt. Emma sitter med husets! Rebecka och Zäta kommer senare, runt halv nio, dricker sina cider! Nina hon kör hon med. HAHA! Det slutar med att vi stress fixar oss och drar ner till CIRKUS, yes mina vänner. Cirkus är det nya stället som jag ska hänga på om jag ens går ut mer, efter denna kväll. Cirkus är as mys, super bra musik, sköna människor som man aldrig har mött på förut, lite äldre människor dock men det skadar inte. Ser något väldigt fint bakom bardisken, killen var ju nästan perfekt förutom att Nina upptäcker att han inte har någon stjärt. HAHA! usch. Han var fin iaf, flirt flirt. HAHA! Han gjorde världens goaste drinkar till oss, det blev fyra rundor! FYFAN, va man drack på Cirkus! Svävar till BMB tillsammans med Emma, Rebecca och Zandra. Oh där ifrån minns jag inte ett skit! Jag vet att jag var väldigt full, haha! Träffade på en massa barndomsvänner, klasskompisar från gymnasiet. Tänk om min kväll hade spelats in, då hade jag vart känd idag. HAHA!
Jag bjuder på mig själv! Är oftast glad. Väldigt social. Tycker om att ha kul med mina vänner sen att det kan gå överstyr, det är en annan femma! Jag hade iaf skiiiiiiiiiiit skoj! Tack tjejer för en super nice kväll.

Bilder kommer, OMG!
P.S Jag har skaffat facebook, och tacka bartendern på cirkus för det! ha det bra gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0